Een inspirerend kantoor op maat van jouw noden en die van je medewerkers, dat is ons doel. Kies je voor Toon De Somer, dan kan je rekenen op een volledige ontzorging van en tijdens het project. Dankzij onze jarenlange ervaring in het verbouwen van kantoren, hebben wij een sterk netwerk van onderaannemers opgebouwd. Hierdoor hoef jij je nergens nog zorgen over te maken. Heb je een eigen team dat je graag in het project wil betrekken? Ook dat is mogelijk!
Eén aanspreekpunt voor jouw kantoorrenovatie
Om alles vlot te laten verlopen, krijg je slechts één aanspreekpunt toegewezen. Onze verantwoordelijke zal je doorheen het hele traject begeleiden: van concept naar droomkantoor. Van vloer tot plafond en van bureaustoel tot vergaderzaal. Bij ons kan je rekenen op een zorgeloos traject.
Volledige coördinatie van jouw kantoorrenovatie
Van idee, naar concept uitwerking, naar schets en uiteindelijk droomkantoor: een werkruimte renoveren is een hele klus. Kies je ervoor om samen te werken met Toon De Somer, dan kan je rekenen op een zorgeloos traject. Bekijk hier onze stapsgewijze aanpak:
Eerste kennismaking
Eén van onze adviseurs komt vrijblijvend bij jou op kantoor langs. Samen brengen jullie je noden en wensen in kaart.
Samen met ons designteam vertalen wij je behoeftes naar een stijlvol ontwerp mét visie & creativiteit. We presenteren ons ontwerp in 2D & 3D. Elke plan is uniek en bevat zowel maatwerk als losse kantoormeubelen.
Een gedetailleerde offerte
Nadat je feedback is doorgevoerd, ontvang je een gedetailleerde offerte voor de volledige realisatie & krijg je zicht op de verschillende kosten.
Planning
Samen bespreken we de volledige planning, waarna je een gedetailleerde tijdlijn ontvangt. Deadline is deadline!
Alles in één keer of ga je liever stapsgewijs te werk? Nemen wij je alles uit handen of slechts een deeltje ervan? Alles is mogelijk.
Realisatie
We starten met de realisatie volgens het schema en leveren op voor de afgesproken deadline. De aan jou toegewezen projectleider zal je daar bij helpen.
Waarom kiezen voor Toon De Somer?
Dankzij onze jarenlange ervaring – Toon De Somer werd reeds in 1989 opgericht – kunnen we onszelf experts in ons vak noemen. Doorheen de jaren verbreedden we onze expertise binnen de kantoorrenovatie, waaronder ook de specifieke kennis van design, akoestiek, planning en budgetvriendelijke oplossingen vallen.
We ontzorgen onze klanten zo goed mogelijk zélf. Zo beschikken we over onze eigen schrijnwerkerij zodat we jouw kantoor kunnen voorzien van maatwerk. We ontwerpen en installeren ons eigen meubilair, werken samen met binnenlandse leveranciers en binnenhuisarchitecten én kunnen zelfs de verhuis voor onze rekening nemen.
Meer dan 30 jaar ervaring
1000+ tevreden klanten
Eigen schrijnwerkerij
Expertise in akoestiek, design en ergonomie
Meer dan 1000 tevreden klanten
Wederkerende klant: J-Tec Material Handling
“In 2016 maakten we voor het eerst kennis met het meubilair van Toon de Somer bij de ontwikkeling van ons eerste landschapskantoor op de sales afdeling. Er kwamen bureaus die je manueel naar boven kon zetten door middel van een hendel voor rechtstaande sessies.”
“De reden waarom we steeds opnieuw voor Toon De Somer kiezen, is omdat je er steeds goed geïnformeerd wordt over wanneer welke werken plaatsvinden, zonder dat je voor verrassingen komt te staan. Er wordt bovendien steeds meegezocht naar een oplossing als bepaalde zaken even anders lopen dan voorzien. Kortom: een topservice!”
Plan een kennismakingsgesprek
Ben je benieuwd naar wat we voor jou kunnen betekenen inzake kantoorrenovatie? We lichten het graag toe. Laat je contactgegevens achter zodat we je contacteren voor een afspraak bij jou op kantoor, of in onze showroom!
Blijf op de hoogte via onze nieuwsbrief
[mc4wp_form id=”4002″]