De plek waar we werken is ook onze tweede thuis geworden. Een aangename omgeving creëren voor je werknemers is daarom zeer belangrijk en verdient de nodige aandacht.
Een opfrissing nodig van je kantoorinterieur?
Wil jij jouw kantoor transformeren van een eerder saaie, corporate omgeving naar een modernere, meer flexibele werkomgeving? Bij Toon De Somer helpen we je om deze transitie vlot te doen verlopen. Op basis van een goed plan en strategische keuzes kunnen zowel jij, als je medewerkers genieten van een vernieuwd en inspirerend kantoor.
Volledige coördinatie van jouw kantoorinrichting
Van idee, naar concept uitwerking, naar schets en uiteindelijk droomkantoor: je kantoor verbouwen is een hele klus. Kies je ervoor om samen te werken met Toon De Somer, dan kan je rekenen op een zorgeloos traject. Bekijk hier onze stapsgewijze aanpak:
Eerste kennismaking
Eén van onze adviseurs komt vrijblijvend bij jou op kantoor langs. Samen brengen jullie je noden en wensen in kaart.
Samen met ons designteam vertalen wij je behoeftes naar een stijlvol ontwerp mét visie & creativiteit. We presenteren ons ontwerp in 2D & 3D. Elke plan is uniek en bevat zowel maatwerk als losse kantoormeubelen.
Een gedetailleerde offerte
Nadat je feedback is doorgevoerd, ontvang je een gedetailleerde offerte voor de volledige realisatie & krijg je zicht op de verschillende kosten.
Planning
Samen bespreken we de volledige planning, waarna je een gedetailleerde tijdlijn ontvangt. Deadline is deadline!
Alles in één keer of ga je liever stapsgewijs te werk? Nemen wij je alles uit handen of slechts een deeltje ervan? Alles is mogelijk.
Realisatie
We starten met de realisatie volgens het schema en leveren op voor de afgesproken deadline. De aan jou toegewezen projectleider zal je daar bij helpen.
Waarom kiezen voor Toon De Somer?
Dankzij onze jarenlange ervaring – Toon De Somer werd reeds in 1989 opgericht – kunnen we onszelf experts in ons vak noemen. Doorheen de jaren verbreedden we onze expertise binnen de kantoorinrichting, waaronder ook de specifieke kennis van design, akoestiek, planning en budgetvriendelijke oplossingen vallen.
We ontzorgen onze klanten zo goed mogelijk zélf. Zo beschikken we over onze eigen schrijnwerkerij zodat we jouw kantoor kunnen voorzien van maatwerk. We ontwerpen en installeren ons eigen meubilair, werken samen met binnenlandse leveranciers en binnenhuisarchitecten én kunnen zelfs de verhuis voor onze rekening nemen.
Meer dan 30 jaar ervaring
1000+ tevreden klanten
Eigen schrijnwerkerij
Expertise in akoestiek, design en ergonomie
Meer dan 1000 tevreden klanten
Wederkerende klant: J-Tec Material Handling
“In 2016 maakten we voor het eerst kennis met het meubilair van Toon de Somer bij de ontwikkeling van ons eerste landschapskantoor op de sales afdeling. Er kwamen bureaus die je manueel naar boven kon zetten door middel van een hendel voor rechtstaande sessies.”
“De reden waarom we steeds opnieuw voor Toon De Somer kiezen, is omdat je er steeds goed geïnformeerd wordt over wanneer welke werken plaatsvinden, zonder dat je voor verrassingen komt te staan. Er wordt bovendien steeds meegezocht naar een oplossing als bepaalde zaken even anders lopen dan voorzien. Kortom: een topservice!”
Plan een kennismakingsgesprek
Ben je benieuwd naar wat we voor jou kunnen betekenen inzake kantoor(her)inrichting? We lichten het graag toe. Laat je contactgegevens achter zodat we je contacteren voor een afspraak bij jou op kantoor, of in onze showroom!